Årsmøte i Foreningen Meråker Jernbanestasjon

Onsdag kveld (1. mars) var det årsmøte på stasjonen. Nær 20 medlemmer av foreningen var møtt opp. Trond Marius Slungård er styrets leder og ledet også årsmøtet. Årsmøtet ble holdt i en lettet og optimistisk stemning – for nå er alt på stell på stasjonen! All gjeld er slettet, man har full kontroll på økonomien og stasjonen brukes aktivt. Driftsgruppa ved Aud Marø har gjort en flott jobb med å skaffe inntekter. Eieren av stasjonen, ROM Eiendom, har også bidratt til store utvendige forbedringer i løpet av året.
Slik stasjonen framstår nå, anbefales det å bruke den til møter, bursdager, jubileer, etc, etc. Den fungerer utmerket for grupper opp til 25-30 personer. Kontakt Aud Marø på foreningens Facebookside https://www.facebook.com/groups/182510188551762/?fref=ts eller på mobil 926 07 594.
Til kaffen underholdt Helge Kringtrø forsamlingen med 30 gamle bilder som alle hadde tilknytning til Meråker stasjon. Nedenstående bilder er tatt av Knut Lundemo.